pk-avatar-300dpi_copy.jpg

Főszerkesztőség: "A" ép. 1. em.

Xuan Wu Men Xi Da Jie, Xicheng Qu,

Peking, Kína

Agitprop titkárságvezető:

pekingi pont zsazsa kukac index pont hu

Pekingi Kacsa - Made in China

Hírblog nem csak Kínáról ☛ Érdekes, néha hasznos, de leginkább szórakoztató tartalom, amelyeknek csak egy része pekingi kacsa. ☛ A blogban a kínai nevek pinjin átírással szerepelnek, kivéve a magyaros átírásban meghonosodott neveket. ☛ Kínában néhány tartalom megtekintéséhez VPN kapcsolat szükséges.

Szálláshely foglalás Pekingben

Ha itt az AGODA.COM-on foglalsz szállást olcsó is lesz és a blogot is támogatod vele. A szállásfoglaló rendszer magyar nyelvű.

Kínai csajok - melléklet (18+)

collage.jpg

Panda TV - élő adás

iPandalogo.jpg

A GIF helye

Utolsó kommentek

Pekingi Kacsa exkluzív

David Bowie - China Girl

Kínai pontos idő (UTC+8)

Pekingi időjárás

Pekingi levegőminőség (AQI)

Kínai jüan (CNY) árfolyam

Kína - Google térkép

Kína térképe

China-Landkarte2-1.jpg

Kína zászlaja


China_240-animated-flag-gifs.gif_240x180

Kína címere

National_Emblem_of_the_People's_Republic_of_China.svg.png

Előtted ők jártak itt...

Creative Commons liszensz

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 Hungary License.

mti_hirfelhasznalo.jpg

Get your own free Blogoversary button!

Alacsonyfeszültségű hibrid autók bevezetését tervezik Kínában

2016.03.09. 07:00 Pekingi Zsazsa

Alacsonyfeszültségű, 48 voltos elektromos rendszerrel működő benzin-elektromos hibrid autókat fejlesztenek ki kínai autógyárak elsősorban a járművek üzemanyag-fogyasztásának csökkentése érdekében - számolt be a Wall Street Journal hírportálja.

hibrid_ki_nai_auto.jpg

A 48 voltos villanymotorok bőven elegendő teljesítménnyel rendelkeznek a jármű nagy energiaigényű kisegítő berendezései, mint például szervokormány működtetéséhez és hatékonyságuknak köszönhetően energia-megtakarítást lehet velük elérni.

Az AlixPartners LLP tanácsadó vállalat számításai szerint a 48 voltos hibrid járművekkel 15 százalékos fogyasztáscsökkentést lehet elérni, kisebbet a 200 voltos hibridekkel elérhető 25-30 százaléknál. A jármű árával együtt azonban a 48 voltos hibridek összességében reális alternatívái lehetnek a 200 voltos hibridekhez képest.

A lítium-ion akkumulátortechnológia ugyanis 48 volton nagy hatékonysággal biztosítja az elektromos áram tárolását. A 48 voltos járművekbe emellett jóval kevesebb akkumulátort kell beépíteni mint a 200 voltos járművekbe, ami azon túl, hogy kevesebb többlettömeget jelent a jármű számára, még az árát is nagymértékben csökkenti.

"A 48 voltos technológiában az a legszebb, hogy 30 százalékkal olcsóbban nyújtja a hibrid járművek előnyeinek jó részét" - mutatott rá Dan Hearsch, az AlixPartners szakértője.

A Geely Automobile Holdings Ltd. és a FAW Group Corp. két éven belül be kívánja mutatni 48 voltos elektromos autó modelljeit.

A 48 voltos akkumulátorokat gyártó amerikai A123 Systems vállalat, amit 2013-ban vásárolt meg egy kínai befektető és jelenleg a Wanxiang Group tulajdonában van, az idén kezdi meg 48 voltos akkumulátorok szállítását a kínai autógyáraknak.

"Az összes nagy kínai autógyár vagy már az ügyfelünk, vagy tárgyalásokat folytatunk velük" - mondta Jason Forcier, az A123 Systems vezérigazgatója, megjegyezve, hogy 2020-ra az új kínai autóknak már jelentős része 48 voltos elektromos rendszerrel rendelkezik majd.

Kínai elektromos autókról többet ITT.

Forrás: MTI, Fotók: Wu Hong / EPA

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása