pk-avatar-300dpi_copy.jpg

Főszerkesztőség: "A" ép. 1. em.

Xuan Wu Men Xi Da Jie, Xicheng Qu,

Peking, Kína

Agitprop titkárságvezető:

pekingi pont zsazsa kukac index pont hu

Pekingi Kacsa - Made in China

Hírblog nem csak Kínáról ☛ Érdekes, néha hasznos, de leginkább szórakoztató tartalom, amelyeknek csak egy része pekingi kacsa. ☛ A blogban a kínai nevek pinjin átírással szerepelnek, kivéve a magyaros átírásban meghonosodott neveket. ☛ Kínában néhány tartalom megtekintéséhez VPN kapcsolat szükséges.

Szálláshely foglalás Pekingben

Ha itt az AGODA.COM-on foglalsz szállást olcsó is lesz és a blogot is támogatod vele. A szállásfoglaló rendszer magyar nyelvű.

Kínai csajok - melléklet (18+)

collage.jpg

Panda TV - élő adás

iPandalogo.jpg

A GIF helye

Utolsó kommentek

Pekingi Kacsa exkluzív

David Bowie - China Girl

Kínai pontos idő (UTC+8)

Pekingi időjárás

Pekingi levegőminőség (AQI)

Kínai jüan (CNY) árfolyam

Kína - Google térkép

Kína térképe

China-Landkarte2-1.jpg

Kína zászlaja


China_240-animated-flag-gifs.gif_240x180

Kína címere

National_Emblem_of_the_People's_Republic_of_China.svg.png

Előtted ők jártak itt...

Creative Commons liszensz

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 Hungary License.

mti_hirfelhasznalo.jpg

Get your own free Blogoversary button!

Sok a kínai márka, de kevés van jelen a világpiacon

2014.09.04. 06:15 Pekingi Zsazsa

Kínában regisztrálták a világon a legtöbb márkanevet, számuk június végén 7,61 millió volt, ám a szakemberek szerint ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy a kínai cégek innovatívak, a kínai áruk pedig versenyképesek lennének a világpiacon.

 

Az állami ipari és kereskedelmi főhivatal friss statisztikája szerint a márkanév bejegyzési kérelmeket tekintve is a kelet-ázsiai ország vezet, június végéig több mint 14 millió igényt regisztráltak. A "világ gyáraként" emlegetett Kína évek óta arra törekszik, hogy mind több saját fejlesztésű és gyártású termékkel legyen jelen a piacon.

Csang Mao, a hivatal igazgatója ugyanakkor megjegyezte, hogy a kínai márkáknak csupán egy elenyésző hányada jutott eddig a nemzetközi piacra. Mint mondta, a cégek továbbra is elsősorban költségeikkel versenyeznek, az exportvállalatoknak csak alig 20 százaléka rendelkezik saját márkával, és a kínai exportnak mindössze 11 százaléka a saját márkanévvel eladott áru.

Csang megjegyezte, több erőfeszítésre van szükség a márkanevek, a szellemi tulajdonjog védelme területén, amelyhez megfelelő jogi hátteret nyújt az idén májusban hatályba lépett márkanév törvény. A jövőben nagyobb figyelemmel lesznek a "rosszindulatú" márkanév bejegyzéssel kísérletezőkre, akik különösen a nagy, már bevezetett márkákra jelentenek veszélyt. A hamisítókat súlyosabb büntetéssel igyekeznek majd elrettenteni - ígérte a hivatalvezető.

"Fel tudsz sorolni legalább 5 kínai márkanevet? Nos, ha nem sikerült, semmi gond. Nemrég egy kutatásból például kiderült, hogy az amerikaiak 94%-a képtelen volt legalább egy kínai márkát megnevezni. De miért is nem ismerünk jóval több kínai márkát?"

Bővebben: A legismertebb kínai világmárkák

Forrás: MTI - Peking

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása