A Volkswagen csoport prémium márkája, az Audi az idén félmillió autót tervez értékesíteni a világ legnagyobb nemzeti piacán, Kínában.
Az Audi a most vasárnap nyíló Pekingi Autószalonon mutatja be TT Crossover Concept gépkocsiját
Rupert Stadler elnök-vezérigazgató a vasárnap nyíló pekingi autószalon előtt tudósítóknak elmondta, hogy az Audi 2013-ban 488 ezer autót értékesített Kínában, a hongkongi eladásokkal együtt pedig 492 ezret. Az Audi a német BMW-t szeretné kiütni a nyeregből.
Az európai piaci fellendülés és a kínai kereslet növekedése értékesítési rekordhoz segítette az Audit az idei első negyedévben: 412 ezer 850 autót értékesített világszerte, 11,7 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Kínában az első negyedévben 21 százalékkal növelte eladásait az Audi.
Forrás: MTI - Peking, Motor Authority (Audi Design Team)
Utolsó kommentek