pk-avatar-300dpi_copy.jpg

Főszerkesztőség: "A" ép. 1. em.

Xuan Wu Men Xi Da Jie, Xicheng Qu,

Peking, Kína

Agitprop titkárságvezető:

pekingi pont zsazsa kukac index pont hu

Pekingi Kacsa - Made in China

Hírblog nem csak Kínáról ☛ Érdekes, néha hasznos, de leginkább szórakoztató tartalom, amelyeknek csak egy része pekingi kacsa. ☛ A blogban a kínai nevek pinjin átírással szerepelnek, kivéve a magyaros átírásban meghonosodott neveket. ☛ Kínában néhány tartalom megtekintéséhez VPN kapcsolat szükséges.

Szálláshely foglalás Pekingben

Ha itt az AGODA.COM-on foglalsz szállást olcsó is lesz és a blogot is támogatod vele. A szállásfoglaló rendszer magyar nyelvű.

Kínai csajok - melléklet (18+)

collage.jpg

Panda TV - élő adás

iPandalogo.jpg

A GIF helye

Utolsó kommentek

Pekingi Kacsa exkluzív

David Bowie - China Girl

Kínai pontos idő (UTC+8)

Pekingi időjárás

Pekingi levegőminőség (AQI)

Kínai jüan (CNY) árfolyam

Kína - Google térkép

Kína térképe

China-Landkarte2-1.jpg

Kína zászlaja


China_240-animated-flag-gifs.gif_240x180

Kína címere

National_Emblem_of_the_People's_Republic_of_China.svg.png

Előtted ők jártak itt...

Creative Commons liszensz

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 Hungary License.

mti_hirfelhasznalo.jpg

Get your own free Blogoversary button!

Elkészült Kína első nagy utasszállító repülőgépe - Felülne rá?

2015.11.04. 07:00 Pekingi Zsazsa

Kínában bemutatták az első hazai gyártású nagyméretű személyszállító repülőgépet, amely a legújabb Airbus A-320-assal és a Boeing-737-es új generációjával készül felvenni a versenyt - jelentették be hétfőn Sanghajban.

c919-utasszallito-repulogep-1.jpg

A C919-es, két hajtóműves, egyfolyosós polgári utasszállító 158 üléses és egyszeri feltöltéssel átlagosan 4075 kilométert képes megtenni. A gép a Commercial Aircraft Corporation of China (COMAC) fejlesztése.

A több mint 4000 meghívott vendég és a média nyilvánossága előtt hétfőn Sanghaj Putung nemzetközi repülőterén bemutatott repülőgép a tervek szerint jövőre teszi meg első próbaútját, majd legalább 3 éven át végeznek vele tesztrepüléseket, mielőtt tényleges szolgálatba állítanák.

c919-utasszallito-repulogep-2.jpg

A Hszinhua hírügynökség jelentése szerint a COMAC már csaknem 520 rendelést vett fel a gépre 21 potenciális külföldi, illetve hazai vevőtől. A vállalat kész a rövidebb és a hosszított változatú repülőgépek gyártására is, a teherszállító és az üzleti változatot is kínálja. Az újgenerációsnak nevezett gépen a légitársaságok megrendeléseihez alkalmazkodva alakítják ki a kabint.

c919-utasszallito-repulogep-3.jpg

A C919-es száz szakember, 36 tudományos intézet és több mint 30 külföldi vállalat 7 éven át tartó fejlesztő munkájának az eredménye. A gyártásban 200 ezret meghaladó számban vettek részt műszaki szakemberek - közölték illetékesek.

c919-utasszallito-repulogep-5.jpg

"A legkorszerűbb hazai és külföldi forrásokat használtuk fel, a nemzetközi szabványok alapján terveztük és gyártottuk" - jelentette ki Vu Kuang-huj, a COMAC vezérigazgató-helyettese. A repülőgép testéhez harmadik generációs alumínium-lítium ötvözeteket használtak.

Hszi Csin-ping kínai elnök hétfőn gratulált a fejlesztőknek és az első repülés gondos előkészítésére, a biztonság és a minőség szem előtt tartására hívta fel a figyelmet.

c919-utasszallito-repulogep-6.jpg

Kína 21 repülőterével és 1,3 milliárdos népességével a világ legnagyobb polgári repülési piaca. Légitársaságai évente több mint 10 millió utast szállítanak.

c919-utasszallito-repulogep-7.jpg

Egy korábban közölt információ szerint a gép fejlesztésére 9,5 milliárd dollárt irányoztak elő.

Forrás: MTI / Peking, Fotók: Netease, COMAC

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása