pk-avatar-300dpi_copy.jpg

Főszerkesztőség: "A" ép. 1. em.

Xuan Wu Men Xi Da Jie, Xicheng Qu,

Peking, Kína

Agitprop titkárságvezető:

pekingi pont zsazsa kukac index pont hu

Pekingi Kacsa - Made in China

Hírblog nem csak Kínáról ☛ Érdekes, néha hasznos, de leginkább szórakoztató tartalom, amelyeknek csak egy része pekingi kacsa. ☛ A blogban a kínai nevek pinjin átírással szerepelnek, kivéve a magyaros átírásban meghonosodott neveket. ☛ Kínában néhány tartalom megtekintéséhez VPN kapcsolat szükséges.

Szálláshely foglalás Pekingben

Ha itt az AGODA.COM-on foglalsz szállást olcsó is lesz és a blogot is támogatod vele. A szállásfoglaló rendszer magyar nyelvű.

Kínai csajok - melléklet (18+)

collage.jpg

Panda TV - élő adás

iPandalogo.jpg

A GIF helye

Utolsó kommentek

Pekingi Kacsa exkluzív

David Bowie - China Girl

Kínai pontos idő (UTC+8)

Pekingi időjárás

Pekingi levegőminőség (AQI)

Kínai jüan (CNY) árfolyam

Kína - Google térkép

Kína térképe

China-Landkarte2-1.jpg

Kína zászlaja


China_240-animated-flag-gifs.gif_240x180

Kína címere

National_Emblem_of_the_People's_Republic_of_China.svg.png

Előtted ők jártak itt...

Creative Commons liszensz

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 Hungary License.

mti_hirfelhasznalo.jpg

Get your own free Blogoversary button!

Kínából él a luxusipar

2015.06.02. 06:15 Pekingi Zsazsa

A luxusmárkák gyártói sokáig úgy tartották, hogy Kína "éretlen piac éretlen fogyasztókkal", ahol képtelenül magas árakat is hajlandók megfizetni a pénzes vásárlók. Mikor azonban világos lett, hogy a luxuscikkek akár 70 százalékkal is drágábbak Kínában, mint a fejlett ipari országokban, az óriási árkülönbség külföldre irányította a kínai vásárlókat, az euró gyengesége miatt az utóbbi időben főleg Európába.

gucci-arleszallitas-1.jpg

A Gucci sok termékének árát a felére szállította le, miután a Chanel már márciusban 20 százalékkal csökkentette árait, és a hírek szerint több vezető márka rövidesen követi a példájukat.

gucci-arleszallitas-2.jpg

A Fortune Character Institute felmérése szerint tavaly a világon előállított luxuscikkek 46 százalékát kínaiak vásárolták meg összesen mintegy 106 milliárd dollár értékben, de ennek 76 százalékát nem Kínában költötték el. Ennek következtében a Kínában lévő luxusboltok mindinkább bemutatótermekké váltak, tömegesen zárták be őket.

gucci-arleszallitas-3.jpg
A Gucci és a Chanel árleszállítása eredményesnek látszik, a boltok előtt sorban állnak a vevők.

A luxusmárkák gyártóinak erőfeszítéseit a kínai kormány is méltányolja, mert ösztönözni kívánja a belső fogyasztás bővülését. A pénzügyminisztérium bejelentette, hogy június 1-jétől átlagban 50 százalékkal csökkentik a fogyasztási cikkek importvámját, a kozmetikumokra kivetett vámot pedig 5 százalékról 2 százalékra mérsékelik.

A piac megtorpanása ellenére a gyártók nem panaszkodhatnak. Az Armani divatárucég pénteken jelentette be, hogy árbevétele tavaly 16 százalékkal, 2,54 milliárd euróra, kamatfizetés, adózás és értékcsökkenési leírás előtti üzemi eredménye (EBITDA) pedig 5,7 százalékkal, 507 millió euróra emelkedett. Az eredmény elsősorban az ázsiai és a közel-keleti eladásoknak köszönhető.

Forrás: MTI / hirado.hu, Fotók: CCTV

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása