pk-avatar-300dpi_copy.jpg

Főszerkesztőség: "A" ép. 1. em.

Xuan Wu Men Xi Da Jie, Xicheng Qu,

Peking, Kína

Agitprop titkárságvezető:

pekingi pont zsazsa kukac index pont hu

Pekingi Kacsa - Made in China

Hírblog nem csak Kínáról ☛ Érdekes, néha hasznos, de leginkább szórakoztató tartalom, amelyeknek csak egy része pekingi kacsa. ☛ A blogban a kínai nevek pinjin átírással szerepelnek, kivéve a magyaros átírásban meghonosodott neveket. ☛ Kínában néhány tartalom megtekintéséhez VPN kapcsolat szükséges.

Szálláshely foglalás Pekingben

Ha itt az AGODA.COM-on foglalsz szállást olcsó is lesz és a blogot is támogatod vele. A szállásfoglaló rendszer magyar nyelvű.

Kínai csajok - melléklet (18+)

collage.jpg

Panda TV - élő adás

iPandalogo.jpg

A GIF helye

Utolsó kommentek

Pekingi Kacsa exkluzív

David Bowie - China Girl

Kínai pontos idő (UTC+8)

Pekingi időjárás

Pekingi levegőminőség (AQI)

Kínai jüan (CNY) árfolyam

Kína - Google térkép

Kína térképe

China-Landkarte2-1.jpg

Kína zászlaja


China_240-animated-flag-gifs.gif_240x180

Kína címere

National_Emblem_of_the_People's_Republic_of_China.svg.png

Előtted ők jártak itt...

Creative Commons liszensz

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 Hungary License.

mti_hirfelhasznalo.jpg

Get your own free Blogoversary button!

A Facebook után a Twitter is irodát nyitott Hongkongban

2015.03.11. 06:00 Pekingi Zsazsa

Irodát nyitott kedden a nyugati mikroblogóriás Twitter Hongkongban a kínai piaci lehetőségek jobb kihasználása érdekében - írta a South China Morning Post hongkongi napilap.

Az amerikai Twitter - csakúgy mint a Facebook, YouTube és az Instagram közösségi portálok - blokkolva van a kelet-ázsiai országban 2009 óta. A vállalat a tilalom ellenére döntött hongkongi irodájának megnyitásáról, amely a “tágabb kínai piacért”, így a különleges igazgatási terület mellett a szárazföldi részért és a tajvani piacért is felelős lesz, s nem a cég blokkolás feloldására irányuló erőfeszítéseit, inkább a kínai üzletemberek nyugati piacokra segítését tűzte ki céljául - fogalmazott közleményében a vállalat.

A mikroblogot a legutóbbi statisztikák szerint 288 millió ember használja, a tiltás ellenére számos kínai cég, híresség és az állami média is jelen van rajta, hogy így népszerűsítse magát és érjen el potenciális felhasználókat a nagy kínai tűzfalon kívül is. A kínai piacra lépésről a cég tavaly Kínába látogató vezérigazgatója, Dick Costcolo úgy fogalmazott, hogy bár az hatalmas lehetőség lenne a vállalat számára, azért nem adná fel elveit, vagyis nem engedne teret az internetes tartalom cenzúrázásának, ami Kínában mindennapos gyakorlat.

A Twitter ázsiai-csendes-óceáni térségének kereskedelmi igazgatója, Shailesh Rao korábban azt mondta, közvetlenül kívánnak reklámszakemberekkel és ügynökségekkel együttműködni, s a portál nyújtotta hirdetési lehetőségek értékesítésére helyezik a hangsúlyt, ami a vállalat számára a következő nagy terjeszkedési lehetőséget jelenti Ázsiában. A cég a térségben már Japánban, Dél-Koreában, Ausztráliában és Szingapúrban is jelen van helyi irodákkal, az idei tervek közt a Indonéziában való megjelenés is szerepel, amely kiemelten erős piac a Twitter számára.

A mikroblog-szolgáltatót megelőzően a Facebook 2010-ben hasonló célokból nyitott irodát Hongkongban, s Pekingben is bérel egy épületet.

Forrás: MTI - Sanghaj

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2015.03.11. 19:11:11

Japánban már nem divat a pina - második, befejező rész
klou.tt/3qyf6uj2170p
süti beállítások módosítása