pk-avatar-300dpi_copy.jpg

Főszerkesztőség: "A" ép. 1. em.

Xuan Wu Men Xi Da Jie, Xicheng Qu,

Peking, Kína

Agitprop titkárságvezető:

pekingi pont zsazsa kukac index pont hu

Pekingi Kacsa - Made in China

Hírblog nem csak Kínáról ☛ Érdekes, néha hasznos, de leginkább szórakoztató tartalom, amelyeknek csak egy része pekingi kacsa. ☛ A blogban a kínai nevek pinjin átírással szerepelnek, kivéve a magyaros átírásban meghonosodott neveket. ☛ Kínában néhány tartalom megtekintéséhez VPN kapcsolat szükséges.

Szálláshely foglalás Pekingben

Ha itt az AGODA.COM-on foglalsz szállást olcsó is lesz és a blogot is támogatod vele. A szállásfoglaló rendszer magyar nyelvű.

Kínai csajok - melléklet (18+)

collage.jpg

Panda TV - élő adás

iPandalogo.jpg

A GIF helye

Utolsó kommentek

Pekingi Kacsa exkluzív

David Bowie - China Girl

Kínai pontos idő (UTC+8)

Pekingi időjárás

Pekingi levegőminőség (AQI)

Kínai jüan (CNY) árfolyam

Kína - Google térkép

Kína térképe

China-Landkarte2-1.jpg

Kína zászlaja


China_240-animated-flag-gifs.gif_240x180

Kína címere

National_Emblem_of_the_People's_Republic_of_China.svg.png

Előtted ők jártak itt...

Creative Commons liszensz

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 Hungary License.

mti_hirfelhasznalo.jpg

Get your own free Blogoversary button!

Láttad már keret nélkül a Siralomházat? Ilyen volt a Munkácsy és kora kiállítás bontása Pekingben

2015.03.06. 06:15 Pekingi Zsazsa

A kulisszák mögött! Ilyen volt a kínai Festőművészeti Akadémia múzeumában Pekingben a Munkácsy és kora kiállítás bontása.

munkacsy-kina-1.jpg

Csomagolásra készítik elő Munkácsy Mihály A falu hőse (1882) című festményét a kínai Festőművészeti Akadémia múzeumában Pekingben, ahol a napokban - egy hónapos nyitvatartás után – magyar szakemberek szakmai irányításával megkezdték a Munkácsy és kora kiállítás bontását. A festőt és a 19-20. század fordulójának magyar festészetét bemutató tárlaton Munkácsy realista népi életképei, tájképei mellett – a Magyar Nemzeti Galéria (MNG) és Pákh Imre magángyűjtő jóvoltából – félszáz műből álló válogatás volt látható a magyar mester népszerű portréiból, csendéleteiből, szalonképeiből és biblikus tematikájú festészetéből.

munkacsy-kina-2.jpg

Rödönyi Rita muzeológus, művészettörténész vizsgálja Munkácsy Mihály A falu hőse (1882) című festményét a kínai Festőművészeti Akadémia múzeumában Pekingben, ahol a napokban - egy hónapos nyitvatartás után – magyar szakemberek szakmai irányításával megkezdték a Munkácsy és kora kiállítás bontását. A festőt és a 19-20. század fordulójának magyar festészetét bemutató tárlaton Munkácsy realista népi életképei, tájképei mellett félszáz műből álló válogatás volt látható a magyar mester népszerű portréiból, csendéleteiből, szalonképeiből és biblikus tematikájú festészetéből.

munkacsy-kina-3.jpg

Két kínai férfi leemeli a falról Munkácsy Mihály Két család a szalonban (1880) című festményét a kínai Festőművészeti Akadémia múzeumában Pekingben, ahol a napokban - egy hónapos nyitvatartás után – magyar szakemberek szakmai irányításával megkezdték a Munkácsy és kora kiállítás bontását. A festőt és a 19-20. század fordulójának magyar festészetét bemutató tárlaton Munkácsy realista népi életképei, tájképei mellett félszáz műből álló válogatás volt látható a magyar mester népszerű portréiból, csendéleteiből, szalonképeiből és biblikus tematikájú festészetéből.

munkacsy-kina-4.jpg

Egy látogató Munkácsy Mihály Siralomház (1870) című festménye előtt a kínai Festőművészeti Akadémia múzeumában Pekingben, ahol a napokban - egy hónapos nyitvatartás után – magyar szakemberek szakmai irányításával megkezdték a Munkácsy és kora kiállítás bontását. A festőt és a 19-20. század fordulójának magyar festészetét bemutató tárlaton Munkácsy realista népi életképei, tájképei mellett félszáz műből álló válogatás volt látható a magyar mester népszerű portréiból, csendéleteiből, szalonképeiből és biblikus tematikájú festészetéből.

munkacsy-kina-5.jpg

Gippert László, a Magyar Nemzeti Galéria osztályvezető restaurátora elemlámpával vizsgálja meg Munkácsy Mihály Siralomház (1870) című festményét a kínai Festőművészeti Akadémia múzeumában Pekingben, ahol a napokban - egy hónapos nyitvatartás után – magyar szakemberek szakmai irányításával megkezdték a Munkácsy és kora kiállítás bontását.  Mögötte a kiállításért felelős kínai szakember, Cseng Cse-vej. A festőt és a 19-20. század fordulójának magyar festészetét bemutató tárlaton Munkácsy realista népi életképei, tájképei mellett  félszáz műből álló válogatás volt látható a magyar mester népszerű portréiból, csendéleteiből, szalonképeiből és biblikus tematikájú festészetéből.

munkacsy-kina-6.jpg

Gippert László, a Magyar Nemzeti Galéria osztályvezető restaurátora és a Munkácsy és kora című kiállításért felelős kínai szakember, Cseng Cse-vej Munkácsy Mihály Siralomház (1870) című festménye előtt a kínai Festőművészeti Akadémia múzeumában Pekingben közös fényképet készítenek. A napokban - egy hónapos nyitvatartás után – magyar szakemberek szakmai irányításával megkezdték a kiállítás bontását. A Munkácsyt és a 19-20. század fordulójának magyar festészetét bemutató tárlaton Munkácsy realista népi életképei, tájképei mellett  félszáz műből álló válogatás volt látható a magyar mester népszerű portréiból, csendéleteiből, szalonképeiből és biblikus tematikájú festészetéből.

munkacsy-kina-7.jpg

Kína szakmunkások leemelik a falról Munkácsy Mihály Siralomház (1870) című festményét (kerettel együtt 114 kg) a kínai Festőművészeti Akadémia múzeumában Pekingben, ahol a napokban - egy hónapos nyitvatartás után – magyar szakemberek szakmai irányításával megkezdték a Munkácsy és kora kiállítás bontását. A festőt és a 19-20. század fordulójának magyar festészetét bemutató tárlaton Munkácsy realista népi életképei, tájképei mellett  félszáz műből álló válogatás volt látható a magyar mester népszerű portréiból, csendéleteiből, szalonképeiből és biblikus tematikájú festészetéből. 

munkacsy-kina-8.jpg

Kínai szakmunkások Gippert László (j1), a Magyar Nemzet Galéria osztályvezető restaurátora irányításával kiemelték keretéből Munkácsy Mihály Siralomház (1870) című festményét (a kép kb. 20 kg) a kínai Festőművészeti Akadémia múzeumában Pekingben, ahol a napokban - egy hónapos nyitvatartás után – magyar szakemberek szakmai irányításával megkezdték a Munkácsy és kora kiállítás bontását. A festőt és a 19-20. század fordulójának magyar festészetét bemutató tárlaton Munkácsy realista népi életképei, tájképei mellett  félszáz műből álló válogatás volt látható a magyar mester népszerű portréiból, csendéleteiből, szalonképeiből és biblikus tematikájú festészetéből. 

munkacsy-kina-9.jpg

Kínai szakmunkások Munkácsy Mihály festményét készítik elő csomagolásra a kínai Festőművészeti Akadémia múzeumában Pekingben, ahol a napokban - egy hónapos nyitvatartás után – magyar szakemberek szakmai irányításával megkezdték a Munkácsy és kora kiállítás bontását. A festőt és a 19-20. század fordulójának magyar festészetét bemutató tárlaton Munkácsy realista népi életképei, tájképei mellett  félszáz műből álló válogatás volt látható a magyar mester népszerű portréiból, csendéleteiből, szalonképeiből és biblikus tematikájú festészetéből.

munkacsy-kina-10.jpg

Hans Temple 1887-ben készült Munkácsy portéja csomagolás előtt a kínai Festőművészeti Akadémia múzeumában Pekingben, ahol a napokban - egy hónapos nyitvatartás után – magyar szakemberek szakmai irányításával megkezdték a Munkácsy és kora kiállítás bontását. A festőt és a 19-20. század fordulójának magyar festészetét bemutató tárlaton Munkácsy realista népi életképei, tájképei mellett  félszáz műből álló válogatás volt látható a magyar mester népszerű portréiból, csendéleteiből, szalonképeiből és biblikus tematikájú festészetéből.

munkacsy-kina-11.jpg

Kínai szakmunkások szállításra készítik elő Munkácsy Mihály egyik  gondosan becsomagolt művét a kínai Festőművészeti Akadémia múzeumában Pekingben, ahol a napokban - egy hónapos nyitvatartás után – magyar szakemberek szakmai irányításával megkezdték a Munkácsy és kora kiállítás bontását. A festőt és a 19-20. század fordulójának magyar festészetét bemutató tárlaton Munkácsy realista népi életképei, tájképei mellett  félszáz műből álló válogatás volt látható a magyar mester népszerű portréiból, csendéleteiből, szalonképeiből és biblikus tematikájú festészetéből.

munkacsy-kina-12.jpg

Kínai szakmunkások szállításra készítik elő Munkácsy Mihály egyik  gondosan becsomagolt művét a kínai Festőművészeti Akadémia múzeumában Pekingben, ahol a napokban - egy hónapos nyitvatartás után – magyar szakemberek szakmai irányításával megkezdték a Munkácsy és kora kiállítás bontását. A festőt és a 19-20. század fordulójának magyar festészetét bemutató tárlaton Munkácsy realista népi életképei, tájképei mellett  félszáz műből álló válogatás volt látható a magyar mester népszerű portréiból, csendéleteiből, szalonképeiből és biblikus tematikájú festészetéből.

munkacsy-kina-13.jpg

Munkácsy Mihály Golgota (1883) című redukciója (olaj, vászon; mérete: 216,5x337 cm) a kínai Festőművészeti Akadémia múzeumában Pekingben, ahol a napokban - egy hónapos nyitvatartás után – magyar szakemberek szakmai irányításával megkezdték a Munkácsy és kora kiállítás bontását. A festőt és a 19-20. század fordulójának magyar festészetét bemutató tárlaton Munkácsy realista népi életképei, tájképei mellett  félszáz műből álló válogatás volt látható a magyar mester népszerű portréiból, csendéleteiből, szalonképeiből és biblikus tematikájú festészetéből.

Fotók: Trebitsch Péter

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása