pk-avatar-300dpi_copy.jpg

Főszerkesztőség: "A" ép. 1. em.

Xuan Wu Men Xi Da Jie, Xicheng Qu,

Peking, Kína

Agitprop titkárságvezető:

pekingi pont zsazsa kukac index pont hu

Pekingi Kacsa - Made in China

Hírblog nem csak Kínáról ☛ Érdekes, néha hasznos, de leginkább szórakoztató tartalom, amelyeknek csak egy része pekingi kacsa. ☛ A blogban a kínai nevek pinjin átírással szerepelnek, kivéve a magyaros átírásban meghonosodott neveket. ☛ Kínában néhány tartalom megtekintéséhez VPN kapcsolat szükséges.

Szálláshely foglalás Pekingben

Ha itt az AGODA.COM-on foglalsz szállást olcsó is lesz és a blogot is támogatod vele. A szállásfoglaló rendszer magyar nyelvű.

Kínai csajok - melléklet (18+)

collage.jpg

Panda TV - élő adás

iPandalogo.jpg

A GIF helye

Utolsó kommentek

Pekingi Kacsa exkluzív

David Bowie - China Girl

Kínai pontos idő (UTC+8)

Pekingi időjárás

Pekingi levegőminőség (AQI)

Kínai jüan (CNY) árfolyam

Kína - Google térkép

Kína térképe

China-Landkarte2-1.jpg

Kína zászlaja


China_240-animated-flag-gifs.gif_240x180

Kína címere

National_Emblem_of_the_People's_Republic_of_China.svg.png

Előtted ők jártak itt...

Creative Commons liszensz

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 Hungary License.

mti_hirfelhasznalo.jpg

Get your own free Blogoversary button!

Na, menni fog a kínai "Belly-button challenge"? Eléred hátulról a kezeddel a köldöködet?

2015.06.11. 15:30 Pekingi Zsazsa

Szerda óta már 130 millióan nézték meg a "Belly-button challenge" (Köldök kihívás) Weibo oldalát Kínában, ahová ezrével töltik fel képeiket nők, sőt sörhasú férfiak is. A Köldök kihívás lényege, hogy hátulról kell elérned a kezeddel a köldöködet vagyis átkarolni saját magadat. Ha sikerül, akkor jó az alakod, nem kell fogyókúráznod! KÉPEK és VIDEÓ

koldok_challenge-4.jpg

Akinek hosszú karja van vagy kellően hajlékony, annak is sikerül a dolog, állítják szakemberek és a Weibo júzerek. Annyira népszerű lett a kínai mikroblogon ez a verseny, hogy már helyi celebek is (Yang Mi, Zhang Jiani és Huo Siyan) részt vettek benne. Ha neked is sikerült, küldj képet a pekingi.zsazsa@index.hu email címre és bemutatjuk a blogunkban.

img_0419.JPG

koldok_challenge-1.jpg

Zhang Hong kínai gyorskorcsolyázó is...

koldok_challenge-2.jpg

koldok_challenge-3.jpg

koldok_challenge-5.jpg

koldok_challenge-6.jpg

 

Ez a kép 2400 kommentet és 3000 lájkot kapott

koldok_challenge-7.jpg

koldok_challenge-8.jpg

koldok_challenge-9.jpg

koldok_challenge-10.jpg

koldok_challenge-11.jpg

koldok_challenge-12.jpg

koldok_challenge-13.jpg

koldok_challenge-14.jpg

koldok_challenge-15.jpg

koldok_challenge-16.jpg

koldok_challenge-17.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

devilstrueface 2015.06.11. 23:59:14

beletelt egy kis időbe mire rájöttem, hogy is kéne kivitelezni.
ezt fizikailag, hogy a francba lehet, majdnem kitekertem a vállamat a helyéről...

tzi 2015.06.12. 00:38:40

@devilstrueface: akkor nem csak nekem nem megy? :D alig érem el a bal kezemmel a derekam jobb oldalát.. hátul...
jó mondjuk nem is 30kg vagyok, de akkor is :D

devilstrueface 2015.06.12. 06:55:56

@tzi: :)
én már beláttam...egyrészt férfi vagyok, szét is vagyok gyúrva szóval a derekam se olyan mint a képen a legtöbb csajnak. SZERENCSÉRE :D
de mondjuk az a kis pufi csávó is megcsinálta...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.06.12. 07:49:28

Tulajdonképpen ez nem is akkora baromság, mint amekkorának látszik. Na jó, de. ;-) Mivel túlsúlyban jó vagyok, már többször észrevettem, hogy 1 kiló az kb 1 centi a derekamon. És kb annyi hiányzik, hogy elérjem a köldököm, amennyi a durva plusz rajtam. Akkor sem lennék nádszál, csak nem folynék szét.

átlátó 2015.06.12. 08:25:54

Zsír...de azért esznek ezek rendesen? Mondjuk 2 liter szalonnás lecsó 6-7 szelet friss kenyérrel, utána fujtásnak gyümölcstorta egészben. Utána egy kis sport, szemkörzés, ilyesmi, majd fűnyírás traktorral.

bbrrr 2015.06.12. 08:27:36

Ez egy marhaság. Nekem nem megy, pedig 185 cm vagyok, és hozzá 64 kg. a BMI-m 18,6. SOHA SENKINEK eszébe nem jutna, hogy túlsúlyos vagyok, sőt, inkább a "téged nem szoktak éheztetni otthon?" kérdést teszik fel. (vagy burkoltabban: "eszel rendesen?").
Ez azon múlik, hogy mennyire hajlékony az ember, nekem totál feszült a vállam és a könyököm, akárhogy próbáltam, semmi nem segített (hozzátenném, hogy előrehajolva a földet sem tudom elérni nyújtott lábbal)
Ja, és ha van egy kis háj, akkor a köldököt "odébb tudod húzni" a hasadon, nekem ez sem ment.
"simán" kb 10 centi hiányzik, ha nagyon feszegetem a kezemet (a másik kezemmel), akkor nagyjából 3 centi hiányzik, de ez már durván fáj.

Szóval ez tökre alkati kérdés, és nem sok köze van ahhoz, hogy túlsúlyos vagy-e.
Ja, és valószínűleg hiába fogynék akármennyit, akkor sem érném el.

Balt 2015.06.12. 09:18:52

Viszont legalább kiderült, hogy némelyiknek jó szar telefonja van.

Nbl 2015.06.12. 10:00:06

Megnéznék egy auto cunnilingus challenget is ugyanezekkel a szereplőkkel ... na jó, a kis pufi ne erőltesse.

stoppos76 2015.06.12. 15:30:27

Alulról simán megy. :)
süti beállítások módosítása