pk-avatar-300dpi_copy.jpg

Főszerkesztőség: "A" ép. 1. em.

Xuan Wu Men Xi Da Jie, Xicheng Qu,

Peking, Kína

Agitprop titkárságvezető:

pekingi pont zsazsa kukac index pont hu

Pekingi Kacsa - Made in China

Hírblog nem csak Kínáról ☛ Érdekes, néha hasznos, de leginkább szórakoztató tartalom, amelyeknek csak egy része pekingi kacsa. ☛ A blogban a kínai nevek pinjin átírással szerepelnek, kivéve a magyaros átírásban meghonosodott neveket. ☛ Kínában néhány tartalom megtekintéséhez VPN kapcsolat szükséges.

Szálláshely foglalás Pekingben

Ha itt az AGODA.COM-on foglalsz szállást olcsó is lesz és a blogot is támogatod vele. A szállásfoglaló rendszer magyar nyelvű.

Kínai csajok - melléklet (18+)

collage.jpg

Panda TV - élő adás

iPandalogo.jpg

A GIF helye

Utolsó kommentek

Pekingi Kacsa exkluzív

David Bowie - China Girl

Kínai pontos idő (UTC+8)

Pekingi időjárás

Pekingi levegőminőség (AQI)

Kínai jüan (CNY) árfolyam

Kína - Google térkép

Kína térképe

China-Landkarte2-1.jpg

Kína zászlaja


China_240-animated-flag-gifs.gif_240x180

Kína címere

National_Emblem_of_the_People's_Republic_of_China.svg.png

Előtted ők jártak itt...

Creative Commons liszensz

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 Hungary License.

mti_hirfelhasznalo.jpg

Get your own free Blogoversary button!

A kínaiak egyre többet költenek az interneten

2014.01.21. 07:45 Pekingi Zsazsa

Töretlenül nő a kínaiak internetes költése: a kelet-ázsiai ország lakosai tavaly mind értékben, mind mennyiségben többet vásároltak a korábbinál a világhálón - mutatnak rá a hétvégén kiadott iparági jelentések.

taobao.jpg

Az internetes trendeket vizsgáló pekingi iResearch tanácsadócég adatai szerint tavaly egész év során minden korábbi rekordot megdöntve 1,85 ezer milliárd jüant (68 ezer milliárd forint) tett ki az online kereskedelem értéke Kínában. Ez 42 százalékos növekedés, meghaladja az elmúlt fél évtized átlagos 30 százalékos bővülési ütemét, lassulás ugyanakkor az éves bázison 66 százalékos 2012. évi erősödés után.

360buy.jpg

Az iResearch jelentésében úgy fogalmaz: a lassulás oka az, hogy a kínai e-kereskedelmi piac új fázisba lépett, és a fejlődés után az érés szakasza indult el. Előrejelzésük szerint a piac a következő években egyre szélesedik, 2017-re például a fogyasztási cikkek felét az interneten vásárolják majd, a kereskedelem értéke pedig immár a négyezer milliárd jüant (150 milliárd forint) is meghaladja majd - állítja a jelentés.

tmall.jpg

A legnagyobb e-kereskedelmi szereplő, az Alibaba hétvégi jelentése szerint a kínaiak évről évre mennyiségben és értékben is egyre többet költenek a világhálón. Legaktívabbak a dél-kínai Kuangtung, a kelet-kínai Sanghaj és Csöcsiang tartomány, valamint a főváros lakói. Az átlagos éves költés az idén a 10 ezer jüant (370 ezer forint) is meghaladta, de számos olyan térség is akad - elsősorban a legfejlettebb kelet-kínai régióban -, ahol több mint egymillió jüant (37 millió forint) is elköltöttek az online térben.

A legnagyobb városok mellett jellemzően nagy mértékben nőnek a vidéki kisvárosokból érkező megrendelések, ezek a térségek a világhálóra kapcsolódással ígéretes bővülési lehetőséget jelentenek a cégeknek, amelyek sokszor kifejezetten ehhez alakítják vállalati stratégiájukat.

A piac bővülését a netezők táborának további erősödése is előrevetíti. A kínai internet információs központ (CNNIC) adatai szerint a kelet-ázsiai ország internetezőinek száma a 618 milliót is meghaladta december végével bezáróan, fél év alatt csaknem 5 százalékot bővült.

Forrás: MTI

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása