Tegnap Kínában a Szinglik Napján (11.11) az első 50 percben 1 milliárd dollárt (223 milliárd forintot) költöttek a webáruházakban - sokan ugyanis már előző éjszaka előre feltöltötték virtuális bevásárlókosaraikat és az első percekben fizették ki az egy napig engedményes árucikkeket - végül a teljes nap 5.7 milliárd dollárral zárult.
Idén 83%-al többet költöttek a neten a kínaiak, mint 2012-ben és a Tmall egyedül 402 millió látogatóval büszkélkedhetett. Az Alizila szerint a legnagyobb online áruházak - a Tmall.com és a Taobao, az Alibaba csoport elektronikus kereskedő platformja - összesen 171.4 millió megrendelést kapott 24 óra alatt. 21%-a megrendeléseknek okostelefonokról érkezett, 5%-al több, mint tavaly, mert az Alibaba csoport ingyen adatforgalmat kínált erre az időre.
Nem a NASA, hanem az Alibaba főhadiszállása
Az idei 11.11-i értékesítésekben több mint 20 000 kereskedő vett részt, olyan nagy nevek is mint a Gap vagy az Uniqlo, hatalmas engedményeket kínálva.
A vezető márka az online fizető rendszeren az Alipay-en (kicsit olyan, mint a Paypal) a kínai okostelefongyártó volt, a Xiaomi, sőt az első négy legnépszerűbb termék is az övék volt tegnap. Az Alipay szerint az első 55 másodpercben 100 millió jüannak (3.6 milliárd forintnak) megfelelő összeget költöttek a kínai vásárlók.
Utolsó kommentek