pk-avatar-300dpi_copy.jpg

Főszerkesztőség: "A" ép. 1. em.

Xuan Wu Men Xi Da Jie, Xicheng Qu,

Peking, Kína

Agitprop titkárságvezető:

pekingi pont zsazsa kukac index pont hu

Pekingi Kacsa - Made in China

Hírblog nem csak Kínáról ☛ Érdekes, néha hasznos, de leginkább szórakoztató tartalom, amelyeknek csak egy része pekingi kacsa. ☛ A blogban a kínai nevek pinjin átírással szerepelnek, kivéve a magyaros átírásban meghonosodott neveket. ☛ Kínában néhány tartalom megtekintéséhez VPN kapcsolat szükséges.

Szálláshely foglalás Pekingben

Ha itt az AGODA.COM-on foglalsz szállást olcsó is lesz és a blogot is támogatod vele. A szállásfoglaló rendszer magyar nyelvű.

Kínai csajok - melléklet (18+)

collage.jpg

Panda TV - élő adás

iPandalogo.jpg

A GIF helye

Utolsó kommentek

Pekingi Kacsa exkluzív

David Bowie - China Girl

Kínai pontos idő (UTC+8)

Pekingi időjárás

Pekingi levegőminőség (AQI)

Kínai jüan (CNY) árfolyam

Kína - Google térkép

Kína térképe

China-Landkarte2-1.jpg

Kína zászlaja


China_240-animated-flag-gifs.gif_240x180

Kína címere

National_Emblem_of_the_People's_Republic_of_China.svg.png

Előtted ők jártak itt...

Creative Commons liszensz

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 Hungary License.

mti_hirfelhasznalo.jpg

Get your own free Blogoversary button!

Kínaiak vásárolják fel a világ összes luxustermékének harmadát

2013.10.15. 06:30 Pekingi Zsazsa

A kínai társadalom mindössze két százalékát teszik ki a tehetősek, ugyanakkor ők vásárolják fel a világ luxustermékeinek csaknem egyharmadát - írja a Money Weekly (Licai Csoukan) sanghaji pénzügyi és gazdasági magazin, az óriási jövedelmi különbségekre emlékeztetve.

chinese-tourists-louis-vuitton.jpg

A lap számításai szerint az 1,359 milliárdosra becsült kínai lakosságból mintegy 27 millió fő tartozik a legtehetősebb felső-középosztály tagjai és a vagyonosok, valamint a szupergazdagok közé. Ez a szűknek nevezhető réteg az, amely megengedheti ma magának, hogy luxustermékeket vásároljon az országon belül és az országhatárokon kívül. Ugyan mindössze a lakosság két százalékát teszik ki, ők a nagy nemzetközi luxusvállalatok kiemelt célpontjai, a statisztikák szerint ugyanis a világon értékesített luxustermékek egyharmadát ők vásárolják fel.

shopping-popup.jpgA statisztikák jól mutatják a leggazdagabbak és a legszegényebbek közti társadalmi különbségeket is. A Gazdasági Reform Kínai Társasága (CSER) nevet viselő kutatóintézet szeptember végi tanulmánya szerint a kínai lakosság leggazdagabb 10 százaléka mintegy 21-szeresét keresi a legszegényebb 10 százalék jövedelmének.

chinesetouristslines.jpgA tehetős lakosság aránya a következő években a gazdaság növekedésével párhuzamosan emelkedik majd. A Bain & Co. nemzetközi tanácsadó cég 2012 decemberében jelentette, hogy a kelet-ázsiai ország megelőzte az Egyesült Államokat a luxusvásárlások arányát illetően. Akkor Kína 25, az Egyesült Államok 20 százalékát adta a luxustermékek globális piacának. Ez az arány előbbit illetően 30 százalék körébe emelkedett 2013 első féléve során - írta az AT Kearney tanácsadó cég.

luxury-shoppers.jpgA szakértők szerint a piac idei bővülését a korábbi évek átlagos 30 százalékos növekedése után némi lassulás jellemzi majd, ami a kínai gazdaság általános lassulásának és a kínai kormány által év elején meghirdetett takarékossági kampányának következménye. A luxusfogyasztás növekedése ezek ellenére is kétszámjegyű lesz: a Deutsche Bank AG szerint 20 százalék, a Bain & Co. és a kínai kereskedelmi minisztérium alá tartozó nemzetközi kereskedelmi akadémia (CAIT) 10 százalék körülire tette tavaszi jelentésében.

Íme a 2013-as TOP 50 luxusmárka, amiket a legtöbbször kerestek online a vásárlók Kínában a Baidun és a Google-on. A World Luxury Index 680 millió keresésből és több mint 400 luxusmárkából állította össze az alábbi listát, hat iparágat átfogva: autó, divat, szépségápolás, óra, ékszer, hotel.

1. Audi 奥迪
2. BMW 宝马
3. Chanel 香奈儿
4. Estée Lauder 雅诗兰黛
5. Louis Vuitton 路易威登
6. Lexus 雷克萨斯
7. Mercedes Benz 梅赛德斯 奔驰
8. Dior 迪奥
9. Porsche 保时捷
10. Lamborghini 兰博基尼
11. Lancôme 兰蔻
12. Gucci 古驰
13. Hermès 爱马仕
14. Volvo 沃尔沃
15. Land Rover 路虎
16. Infiniti 英菲尼迪
17. Chow Tai Fook 周大福
18. Cadillac 凯迪拉克
20. Clinique 倩碧
19. Cartier 卡地亚
21. Burberry 博柏利
22. Coach 蔻驰
23. Ferrari 法拉利
24. Prada 普拉达
25. Shiseido 资生堂
26. Armani 阿玛尼
27. Tiffany & Co. 蒂芙尼
28/ Swarovski 施华洛世奇
29. Jaguar 捷豹
30. Bentley 宾利
31. Maserati 玛莎拉蒂
32.Rolls Royce 劳斯莱斯
33. Sheraton 喜来登酒店
34. Biotherm 碧欧泉
35. Maybach 迈巴赫
36.Omega 欧米茄
37. Lincoln 林肯
38. Borghese 贝佳斯
39. Hilton 希尔顿酒店
40. Clarins 娇韵诗
41. Benefit 贝玲妃
42. Acura 讴歌
43. Elizabeth Arden 伊丽莎白 雅顿
44. Versace 范思哲
45. Anna Sui 安娜苏
46. InterContinental 洲际酒店
47. Rolex 劳力士
48. Guerlain 娇兰
49. Longines 浪琴
50. Rado 雷达

Forrás: MTI, Digital Luxury

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.04.26. 02:33:34

Kína nem szocialista állam többé, hanem vadkapitalista diktatúra.
A létező szocializmus az Norvégiában, Dániában meg Svédországban van.

kuki123 2015.03.08. 12:16:46

Valaki mondja már meg mit kell csinálni kínában hogy pár év alatt a büdös semmiből millárdos legyen az ember?

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2015.03.11. 12:05:32

@kuki123: dolgozni.

Ma a muveszeti egyetem parkolojaban, szinte csak luxus autokat lattam. Tanarok, diakok, csupa uj BMW, BENZ, Mini, egyik sem oregebb 2 evesnel.

Egyebkent arrol van szo, hogyha van valami elado, arra min. 1 milliard vevo jut. Aztan mivel rohadt sokan nagyon gazdagog aki szolgaltatasban utazik is szamithat rengeteg vevore. Ennyi

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2015.03.11. 12:06:48

@kuki123: dolgozni.

Ma a muveszeti egyetem parkolojaban, szinte csak luxus autokat lattam. Tanarok, diakok, csupa uj BMW, BENZ, Mini, egyik sem oregebb 2 evesnel.

Egyebkent arrol van szo, hogyha van valami elado, arra min. 1 milliard vevo jut. Aztan mivel rohadt sokan nagyon gazdagok aki szolgaltatasban utazik is szamithat rengeteg vevore. Ennyi

kuki123 2015.03.13. 20:12:31

@Chaoyang:

"dolgozni."

Ugye most csak viccelsz...

Ha megszerzett pénz és a munkaórák arányban lennének akkor igaz lenne.
De sajnos pont fordítva igaz. A milliomosok lófaszt se dolgoznak. A szegények meg güriznek.
A milliomos dolgoztatnak.

Valójában vadkapitalista elnyomás és a dolgozók végletekig kihasználása.
Azt hiszem nem nem kell bemutatni a kínai rabszolga dolgozókat.
süti beállítások módosítása