Az Abercrombie & Fitch a 2000-es évek elejétől botrányt botrányra halmozva egymás után akasztotta ki a legkülönfélébb társadalmi csoportokat tahóságával. Ez is az egyik oka, hogy a vállalat bevételei már majdnem két éve folyamatosan csökkennek. A cég marketing vezérigazgató-helyettese szerint viszont Kína lehet a menekülési irány, ahol a márka szombaton nyílt sanghaji vezető áruháza mellett további száz üzletet terveznek nyitni a kelet-ázsiai országban. KÉPEK CSAK CSAJOKNAK!
Az Abercrombie & Fitch ruhamárka mindig is középpontba helyezte a tökéletes testalkatot. Üzleteiben köztudottan kizárólag modellalkatú fiúkat és lányokat dolgoztat eladóként, akik a vevők kiszolgálásán kívül üzletdekorációs célt is szolgálnak. Így van ez a kínai "flagship store" esetében is. A sanghaji négyszintes áruház hétvégi megnyitója előtt a cég csütörtökön a sajtónak is bemutatta csini kis félmeztelen, kockahasú, papucsos modellfiúit. Hölgyeim, íme néhány fotó a csütörtöki kultúreseményről:
David T. Abercrombie-t 1892-ben nyitotta meg Manhattenben az első boltját, ahol eredetileg vadászati és horgászati termékeket árult. 1906-ban csatlakozott hozzá Ezra Fitch, és így alakult ki a név, amit a mai napig is használnak. Bár 1894-ben még Libanonban is boltot nyitottak, 1976-ban becsődöltek, így a boltot is be kellett zárniuk. 1977-ben a vállalatot felvásárolta az Oshman's Sporting Goods, de a nevet tovább használták. 1988-ban aztán a Limited vásárolta fel a céget, ami az 1996-os tőzsdére lépés óta is résztulajdonosa az Abercrombie-nak.
Forrás: China.org, Index Gazdaság, Kerekded blog
Hülye aki elolvassa! 2014.04.21. 07:55:17
Nem vagyok egy A&F fun, de szánalmas a hiszti, amit az ellenzők csapnak körülötte.