pk-avatar-300dpi_copy.jpg

Főszerkesztőség: "A" ép. 1. em.

Xuan Wu Men Xi Da Jie, Xicheng Qu,

Peking, Kína

Agitprop titkárságvezető:

pekingi pont zsazsa kukac index pont hu

Pekingi Kacsa - Made in China

Hírblog nem csak Kínáról ☛ Érdekes, néha hasznos, de leginkább szórakoztató tartalom, amelyeknek csak egy része pekingi kacsa. ☛ A blogban a kínai nevek pinjin átírással szerepelnek, kivéve a magyaros átírásban meghonosodott neveket. ☛ Kínában néhány tartalom megtekintéséhez VPN kapcsolat szükséges.

Szálláshely foglalás Pekingben

Ha itt az AGODA.COM-on foglalsz szállást olcsó is lesz és a blogot is támogatod vele. A szállásfoglaló rendszer magyar nyelvű.

Kínai csajok - melléklet (18+)

collage.jpg

Panda TV - élő adás

iPandalogo.jpg

A GIF helye

Utolsó kommentek

Pekingi Kacsa exkluzív

David Bowie - China Girl

Kínai pontos idő (UTC+8)

Pekingi időjárás

Pekingi levegőminőség (AQI)

Kínai jüan (CNY) árfolyam

Kína - Google térkép

Kína térképe

China-Landkarte2-1.jpg

Kína zászlaja


China_240-animated-flag-gifs.gif_240x180

Kína címere

National_Emblem_of_the_People's_Republic_of_China.svg.png

Előtted ők jártak itt...

Creative Commons liszensz

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 Hungary License.

mti_hirfelhasznalo.jpg

Get your own free Blogoversary button!

Az Aston Martin csak bűnbakot keresett és vádaskodik?

2014.02.18. 06:05 Pekingi Zsazsa

kínai állami sajtó és közösségi média szerint az Aston Martin bűnbakot keresett, amikor kínai beszállítóját tette kizárólagos felelőssé luxusautóinak nemrégiben történt tömeges visszahívása miatt.

Aston-Martin-Dragon-limited-edition-Kína.jpg

A cég február elején jelentette be, hogy 17 590 autóját kénytelen visszahívni, mert kiderült, hogy probléma van a Kínában gyártott gázpedálok öntvényével, annak gyártásához nem az előírásnak megfelelő anyagot használták fel, ezért könnyebben eltörhetnek.

aston-martin-kína.jpg

kínai központi média kisvártatva szakmaiatlansággal vádolta meg a brit autógyártót azt állítva, hogy maga az Aston Martin volt az, amely nem ragaszkodott "állítólagos" szigorú szabványaihoz, az ellátási lánc folyamatában szereplők ellenőrzéséhez.

A megvádolt beszállító, a sencseni Shenzhen Kexiang Mould Tool Co eleve tagadta, hogy közvetlen kapcsolatban állt volna az Aston Martinnal, s ezt később a cég londoni központjában is megerősítették. Az is kiderült, hogy a másodlagos beszállító, a Fast Forward Tooling (FFT) valójában egy egyszemélyes kis iroda a Londontól 160 kilométerre lévő Leicestershire-ben.

aston-martin-kína-2.jpg

A sencseni vállalat 2013 áprilisa óta szállított az FFT-nek, és állítása szerint legfeljebb 700 autóhoz lehet köze. A kisvállalkozás vezetője azt nyilatkozta, nem értik, miért tartják őket kizárólagos felelősnek, amikor a visszahívások a 2007-ben gyártott autókat is érinti, ám az ő cégük 2010 augusztusában alakult.

A másik megvádolt kínai cég, a tungkuani Synthetic Plastic Raw Material Co., Ltd., nincs is bejegyezve Kínában.

Kínai szakértők azt vetik az Aston Martin szemére, hogy nem közölte a visszahívások valódi felelőseit, pontos okát, viszont elhárította a felelősséget, ami a minőségellenőrzésből rá hárul.

A szakemberek elismerik ugyanakkor, hogy az ellátási lánc költségmegtakarítást szem előtt tartó kiterjesztésével a gyártók gyakran kockáztatják a termelés minőségét. A partnerek gondatlan kiválasztásával azonban - mint jelen esetben - valójában a gyártó, az Aston Martin jó hírnevét veszélyeztetik - jegyzik meg.

aston-martin-kína-1.jpg

kínai állami minőségfelügyelet az elmúlt hétvégén külön közleményt tett közzé a visszahívásokról, amelyek Kínában több mint ezer, 2007 novembere és 2013 decembere között gyártott autót érintenek. A közlemény szerint ez a harmadik alkalom, hogy az Aston Martin ugyanazon okból kezdeményezett visszahívást. A kínai főhatóság intézkedett a brit luxusautók kereskedőinek ellenőrzéséről és a vámszerveket is fokozott figyelemre intette.

Az Aston Martin korábbi közlése szerint a visszahívás a megadott időpontban gyártott jobbkormányos autóit érinti, amelyek az elmúlt hat év teljes kibocsátásának háromnegyedét teszik ki. A cég Európában több mint hétezer, az Egyesült Államokban pedig több mint ötezer autót hívott vissza.

Forrás: MTI - Trebitsch Péter

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása